tisdag 12 juli 2011

Lokalen

DSC_0076 DSC_0072

DSC_0074 DSC_0071

bordsdekoration

Vi var i kyrkan och pratade med prästen idag. Vi får gå in så som vi hade planerat.

Tärna-Bestman
Tärna-Marskalk
Tärna-Marskalk
Tärna-Marskalk

Daniel William

Linn Agneta

I morgon ska jag ringa kantorn och prata med henne om musiken. Troligtvis även maila över musiken med noterna och hoppas på att hon går med på det och inte vill ha extra betalt för att hon behöver lära sig nya låtar, det kan tydligen kanske vara så. Lovsångerna vi ville ha var heller inga problem, Jag vill ge dig o herre min lovsång och Så stor är vår gud. Hon var väldigt lättsam att ha att göra med och lyssnade gärna på våra önskemål och hade inget att säga emot om. Det skulle vara en begravning i kyrkan så jag kunde inte fota kyrkan men jag fick i alla fall fotat lokalen så jag kommer ihåg hur vi ska ha borden och hur hela lokalen ser ut. Ställde även upp lite porslin för att se hur det blir med alla glas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar